بهره برداری از خانه جوان شهر سرابله در دهه فجر سال جاری با تخصیص اعتبار مصوب

استاندار ایلام از بهره برداری خانه جوان شهر سرابله در دهه فجر سال جاری خبر داد و گفت: با تخصیص اعتبار مصوب این پروژه به بهره برداری می رسد.

به گزارش شکرستان ، حسن بهرام‌نیا استاندار ایلام روز پنجشنبه ۲ آذرماه در ادامه سفرهای شهرستانی به شهرستان چرداول سفر کرد و پس از بازدید و افتتاح چندین پروژه، از پروژه خانه جوان شهر سرابله بازدید کرد و در جریان پیشرفت فیزیکی این پروژه قرار گرفت.

حسن بهرام نیا با عنوان اینکه این پروژه در سه طبقه با  مساحت ۴۳۰ متربع و با زیر بنای ۹۲۶ متر مربع در سال ۱۳۹۶ با اعتبار ۴ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان کلنگ‌زنی شده است، افزود: با تخصیص اعتبار مصوب، خانه جوان شهر سرابله دهه فجر امسال به بهره‌برداری می رسد.

وی افزود: این پروژه اکنون با ۶۵ درصد پیشرفت فیزیکی، برای تکمیل به ۱۵ میلیارد تومان نیاز دارد.

 بازدید استاندار از ساختمان بهورزی شهر  سرابله

استاندار ایلام ،سپس از پروژه ساختمان بهورزی شهر سرابله شهرستان چرداول بازدید و در جریان پیشرفت فیزیکی این پروژه قرار گرفت.

حسن بهرام نیا گفت: این پروژه با اعتبار ۱۱ میلیاردتومان بیش از ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و پیش‌بینی می‌شود تا دهه فجر مورد بهره‌برداری قرار گیرد.

آیین کلنگ‌زنی طرح ۷۲ واحدی نهضت ملی مسکن در شهر سرابله با حضور استاندار ایلام

حسن بهرام‌نیا استاندار ایلام بعد از بازدید ساختمان بهورزی در آیین کلنگ‌زنی طرح ۷۲ واحدی نهضت ملی مسکن شهر  سرابله حضور یافت.

وی گفت: این پروژه در زمینی به مساحت ۷ هزار و ۵۰۰ متر مربع و با زیربنای ۴ هزار و ۸۶۰ متربع و ۱۸ بلوک احداث می‌شود.

بازدید استاندار ایلام از دریاچه‌ی تفریحی و گردشگری سرابله

استاندار ایلام از دریاچه‌ی تفریحی و گردشگری سرابله بازدید کرد و گفت:این مجتمع در ۵ هکتار، یکی از مهم‌ترین جاذبه‌های تفریحی و گردشگری شهرستان چرداول است که طبق زمان‌بندی تا پایان سال تکمیل می‌شود.

وی افزود: بیش از  ۲۰ میلیارد تومان برای این مجموعه تاکنون هزینه شده است.