تقدیر مدیر روابط عمومی کارخانه سیمان ایلام از خبرنگاران به مناسبت هفته دولت

مدیر روابط عمومی کارخانه سیمان ایلام از خبرنگار پایگاه خبری شکرستان به مناسبت هفته دولت با اهدای لوح تقدیر کرد.

به گزارش پایگاه خبری شکرستان ،عزیزی رئیس روابط عمومی کارخانه سیمان ایلام، ضمن تقدیر از خبرنگار پایگاه خبری شکرستان و تبریک هفته دولت یاد و خاطره شهیدان والامقام رجایی و باهنر را گرامیداشت وگفت : شهادت دو شخصیت فداکار اسلام، رجایی و باهنر که به آتش کین منافقان سوختند، فصلی از شهادت را به نام «هفته دولت» در تاریخ انقلاب گشوده است.

وی با اشاره به منویات مقام معظم رهبری افزود: ما این حادثه را در تاریخ گذاشتیم، اما یک بایگانی بسته و متروک نیست، بلکه هر لحظه در مقابل چشم ماست و باید از آن عبرت بگیریم و خودمان را برای سرنوشت افتخارآمیز و غرورآمیز این دو شهید عزیز آماده کنیم.

عزیزی تصریح کرد: شهیدان رجایی و باهنر الگویی کامل از چهره های شاخص کارگزاران در حکومت اسلامی در راستای اخلاص، ساده‌زیستی، تعهد و تقوی با روحیه جهادی و خدمت صادقانه به مردم هستند.

وی ضمن آرزوی توفیق روز افزون برای اقتدار ،سربلندی ،پیشرفت وتوسعه ایران اسلامی،افزود:هفته دولت فرصتی است تا تمامی مسئولان در هر جایگاهی که قرار گرفته اند، عزم راسخ خود را بر تداوم مسیر توسعه و پیشرفت نظام اسلامی نشان دهند و با کار جهادی و تلاش برای اعتلای هر چه بیشتر ایران اسلامی تلاش نمایند و ما نیز بعنوان عضو کوچکی از این مجموعه بزرگ در این راه از هیچ کوششی فروگذار نخواهیم بود.

گفتنی است در پایان این دیدار با اهدای لوح از خبرنگار پایگاه خبری شکرستان تقدیر به عمل آمد .