سردار جمال شاکرمی فرمانده سپاه امیرالمومنین «ع» استان ایلام ؛

تهیه و توزیع  ۵۰ هزار پرس غذای گرم در طرح اطعام مهدوی به ارزش ۵ میلیارد تومان در ایام ماه مبارک رمضان /فرمانده هان نواحی و شهرستان ها بر کیفیت غذایی که بین نیازمندان توزیع می شود نظارت کافی را داشته باشند/ با حفظ کرامت، عزت و بدون منت با حضور خود فرماندهان این برنامه اجرا گردد

۵۰ هزار پرس غذای گرم به میزبانی سپاه امیرالمؤمنین (ع) و با مشارکت کمیته امداد به ارزش ۵ میلیارد تومان برای مددجویان تحت حمایت کمیته امداد تهیه و توزیع می شود.

به گزارش پایگاه خبری شکرستان،سردار شاکرمی فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) ایلام عصر روز دوشنبه (۱۴ فروردین ماه) در نشست هماهنگی مشارکت سپاه امیرالمومنین «ع»استان ایلام در برنامه اطعام مهدوی که در محل سالن جلسات کمیته امداد امام خمینی« ره »برگزار شد، اظهار داشت : ۵۰ هزار پرس غذای گرم به میزبانی سپاه امیرالمؤمنین (ع) و با مشارکت کمیته امداد به ارزش ۵ میلیارد تومان برای مددجویان تحت حمایت کمیته امداد پخت و توزیع می شود.

وی با اشاره به اینکه زمان اجرای این برنامه از شب میلاد امام حسن مجتبی (ع) آغاز و در لیالی قدر و مناسبت های ماه مبارک رمضان امسال نیز ادامه خواهد داشت،تصریح کرد: در شب میلاد امام حسن مجتبی (ع) حدود ۶۰۰ فرزند ایتام و مادران آن‌ها در ایلام مهمان سپاه امیرالمؤمنین(ع) هستند.

فرمانده سپاه امیرالمومنین «ع» استان ایلام با تأکید بر اینکه این سنت حسنه باید ماندگار بماند،تصریح کرد: ما خوشحالیم در طرح اکرام ۵ هزار حامی سالانه مبلغ ۷ ونیم میلیارد تومان از ایتام استان حمایت می کنند و این امر بسیار ارزشمند و قابل تقدیر است.

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام با اشاره به تفاهم نامه ساخت ۶۳۵ واحد مسکونی بین کمیته امداد و سپاه استان، ابراز کرد: ساخت ۷۰ واحد مسکونی در سال جاری نیز در دست اقدام است و آمادگی داریم در این زمینه در کنار نهادهای حمایتی باشیم.

سردار شاکرمی  از اعزام ۱۰۰ پزشک و دندانپزشک در قالب گروه های جهادی به مناطق محروم ایلام خبر داد و افزود: ۱۰۰ پزشک و دندانپزشک از نیمه دوم اردیبهشت ماه سال جاری به صورت عملیاتی در مقاطع مختلف در سطح مناطق محروم استان مستقر و خدمات پزشکی در سطح شهرستان ها و مناطق محروم ارائه می شود.

وی با عنوان اینکه خدمت و حضور در کنار خانواده های ایتام و ولی نعمتان انقلاب، توفیق الهی است که نصیب شده،تصریح کرد: افتخار ما خدمت صادقانه و بی منت به مردم به ویژه مددجویان تحت حمایت نهادهای حمایتی است و انتظار است ،فرمانده هان نواحی و شهرستان ها بر کیفیت غذایی که بین نیازمندان توزیع می شود نظارت کافی را داشته باشند و سفره ای در خور شأن این عزیزان با کرامت، عزت و بدون منت با حضور خود فرماندهان پهن گردد و همه در کنار این عزیزان بر سر یک سفره برای افطار بنشینید.

سردار شاکرمی اضافه کرد: فرمانده ها و مسئولان کمیته از شهرستان ها در راستای شناسایی نیازمندان و نحوه توزیع غذاهای گرم در بین آنان ارزیابی لازم را داشته باشند که در نهایت عدالت و با رعایت کرامت این طرح اجرا گردد.