فرماندار مهران ؛

حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه و پای صندوق های رأی مهر تائیدی بر نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است

«علی عباس شفیعی»فرماندار مهران،گفت:حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه و پای صندوق های رأی مهر تائیدی بر نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

به گزارش شکرستان ، صبح امروز شفیعی فرماندار مهران در سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، ضمن تبریک این روز با تقدیر از حضور پرشور و باشکوه مردم مهران ، در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه اظهار داشت:مردم فهیم و انقلابی شهرستان مهران هر سال در این روز عزیز که یاد آور اتحاد مردم است با حضور گسترده به جهانیان نشان می دهند که همواره پای کار نظام و انقلاب ایستاده‌اند و از تمامی محرومین، مظلومین ،ملت مظلوم و مقتدر فلسطین و جبهه مقاومت حمایت می‌کنند.

علی عباس شفیعی با عنوان اینکه حضور گسترده مردم در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن  بار دیگر پیام اتحاد مردم شریف ایران اسلامی را درحفظ و ارتقاء امنیت نظام به استکبار جهانی صادر کرد،افزود: بار دیگر در سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی با اتحاد و همدلی مسیرهای پر پیچ و خم برای مبارزه با فتنه های دشمنان را همانند گذشته طی می کنیم و با حضور گسترده در انتخابات مشت محکمی بر دهان استکبار جهانی و بدخواهان نظام خواهیم زد.

این مسئول با عنوان اینکه مردم مهران ثابت کردند،هم دردوران دفاع مقدس وهم دراین دهه اخیر خادم زائرین عتبات عالیات بوده و هر سال با حضور گسترده در راهپیمایی ۲۲بهمن ماه ،اعتقاد و اعتماد خود به نظام اسلامی را به رخ جهانیان می کشند، با اشاره به منویات مقام معظم رهبری ،بیان داشت:انتخابات فقط یک تکلیف اجتماعی ،نیست بلکه حق مردم است که بتوانند قانون‌گذاران، مجریان قانون و یا اعضای مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری را انتخاب کنند.

فرماندار مهران با تأکید بر اینکه مردم کشور باید همانند ۲۲ بهمن ماه در تاریخ یازدهم اسفند، حماسه دیگری از جنس اتحاد مردمی بیافرینند،گفت؛ مردم فهیم مهران همیشه یارویاور نظام وانقلاب بوده وهستند و با حضورحداکثری خود در پای صندوق‌های رأی مانع از برنامه‌ریزی و توطئه دشمنان می شوند و مشت محکمی بر دهان آنها می زنند.

وی در پایان با تاکید بر حضور همه ی سلیقه‌ها و گرایش‌های سیاسی و در واقع تمام دوستداران ایران اسلامی ،افزود: مردم با مشارکت حداکثری در پای صندوق های رأی انقلاب را با طراوت و با نشاط نگه می دارند و مهر تائیدی بر نظام جمهوری اسلامی ایران می زنند.

شفیعی به حضوررئیس جمهوردراستان اشاره کرد و گفت: با شروع به کارسامانه گرمسیری،پارک پلی پروپیلن،توسعه فازدوم میدان نفتی آذر،میدان نفتی چنگوله،منطقه آزاد مهران و بازارچه های مرزی درسال آینده ،مهران موتورمحرکه ی توسعه استان است وآینده خوبی درانتظار مهران میباشد.