سازمان آتش نشانی نیاز به تجهیزات پیشرفته وبروز دارد

خدمات سازمان آتش نشانی بر کسی پوشیده نیست / آتش نشانان محبوبیت خاصی در بین‌مردم دارند /سازمان آتش نشانی مرکز استان با توجه به توسعه شهرو ساخت و ساز آپارتمان های چند طبقه جهت مهارحریق و جلوگیری از حوادث احتمالی نیازمند به تجهیزات پیشرفته و‌ بروز دارند. به گزارش پایگاه خبری شکرستان بمناسبت کنگره ۳۰۰۰ […]

خدمات سازمان آتش نشانی بر کسی پوشیده نیست / آتش نشانان محبوبیت خاصی در بین‌مردم دارند /سازمان آتش نشانی مرکز استان با توجه به توسعه شهرو ساخت و ساز آپارتمان های چند طبقه جهت مهارحریق و جلوگیری از حوادث احتمالی نیازمند به تجهیزات پیشرفته و‌ بروز دارند.

به گزارش پایگاه خبری شکرستان بمناسبت کنگره ۳۰۰۰ شهید استان ایلام و هفته پدافند غیر عامل صبح امروز ۲۲ آبان ماه مانوری در قالب تهدیدات بیولوژیک ، نشت گاز ، اطفا حریق، امداد و نجات و‌حمل مصدوم و …. با حضور معاون مدیرکل مدیریت استان ، سرپرست شهرداری ایلام و اعضای شورای شهر ، معاونت جمعیت هلال احمر ، فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان ایلام و خانواده های آتش نشان و جمعی از مسئولان در محل میدان ارغوان برگزارشد .

در این مراسم محسن چراغی پور معاون مدیرکل مدیریت بحران استانداری با اشاره به برگزاری کنگره ۳۰۰۰شهید گرانقدر و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان گلگون کفن استان اظهار داشت: ایثارگری و از خودگذشتگی آتش نشانها بر کسی پوشیده نیست و به همین خاطر امروز از جایگاه و‌محبوبیت بسیار بالایی در نزد مردم برخوردارند.

مدیرکل مدیریت بحران استان در بخش دیگری از سخنان خود به اولویت سلامت نیروهای خدوم سازمان آتش نشانی اشاره نمود و گفت: سازمان آتش نشانی مرکز استان، با توجه به توسعه شهرو ساخت و ساز آپارتمان های بلند وچند طبقه جهت جلوگیری از حریق و حادثه ، نیازمند تجهیزات پیشرفته و‌بروز دارند .

چراغی پور با تقدیر از تلاش و زحمات شبانه روزی عوامل آتش نشانی و امداد گران جمعیت هلال احمر گفت: آتش نشانان با همه ی غیرت و تعصب خود و با توجه به تعهدی که دارند به صورت شبانه روزی تلاش می کنند تا بهترین خدمات را ارائه دهند، بی شک خدمات این عزیزان در لحظات حساس حوادث، هرگز از یاد و خاطره نجات یافتگان آن‌حادثه زدوده نخواهد شد.

به گزارش خبرنگار شکرستان در این مراسم آتش نشانان با اجرای برنامه های ویژه و اختصاصی ، آمادگی کامل خود را برای خدمت رسانی به شهروندان عزیز در مقابل مدیریت شهری در سطح شهر به نمایش گذاشتند.