قاب خلقت خداوند در لنز دوربین هنرمندان لحظه هایی زیبا را برای مخاطبان به ثبت می رساند

امروز در فضای مجازی یک هنرمند خلاق تابلویی زیبا از آسمانی پر نقش و نگار را با مخاطبانش به اشتراک گذاشته بود که عمق احساس انسان را قلقلک می داد. در این کلیپ کوتاه که به وقت غروب در جاده ای خلوت و آرام فیلمبرداری شده بود؛ توپ بزرگ و پرنور خورشید در انتهای آسمان […]

امروز در فضای مجازی یک هنرمند خلاق تابلویی زیبا از آسمانی پر نقش و نگار را با مخاطبانش به اشتراک گذاشته بود که عمق احساس انسان را قلقلک می داد.

در این کلیپ کوتاه که به وقت غروب در جاده ای خلوت و آرام فیلمبرداری شده بود؛ توپ بزرگ و پرنور خورشید در انتهای آسمان خودنمایی می کرد و شعله های طلائی رنگش رقص کنان میزبان رنگ بنفش و قرمز خونین می شد تا با حضور تاریکی شب شیفت کاریش را با ماه زیبا تعویض کند.

پرتو های زرد رنگ خورشید بر سقف آسمان پراکنده شده بود تا تابلویی زیبا بر فراز تکه ابرهای متراکمی که از لطف طیف رنگهای ساطع شده از نور خورشید به شکل سکه هایی درخشان و طلایی ،تالار آبی رنگ آسمان را پُر کرده بودند ،جلوه ای از قدرت لایزال الهی را در خلقت هستی به نمایش بگذارد.

طعم این حس زیبا که از طبیعت الهام می گرفت با چاشنی از موسیقی آرام و دلنواز مزه دار شده بود، تا ذهن بیننده را مدهوش کند و هنرمند هنر خود را در ثبت لحظه ها به نمایش بگذارد.

انسان دیباچه کتاب آفرینش و نشانی از خلاقیت و عظمت خداوند است و زمانی که انسان هنرمند و خلاق از هنرش برای به تصویر کشیدن زیبایی خلقت استفاده می کند تا لحظه هایی ناب را شکار و عظمت هستی را با مخاطبانش در دور دست ها به اشتراک بگذارد، نمایانگر آیه« فَتَبَارَكَ اللَّهُ أَحْسَنُ الْخَالِقِينَ » است.

آری انسان همان آئینهٔ تمام نمای جمال و جلال خداوند است که می تواند لحظه هایی ناب ، زیبا وبه یاد ماندنی را خلق کند و با مخاطبانش محبت و مهربانی‌ها را به اشتراک بگذارد تا عمق احساس و شوق به زیستن را در آنها زنده نگه دارد.

آری زندگی یعنی لذت بردن از تک تک لحظه هایی که برای خود و دیگران می سازید، بنابراین هنرمند خلاق کسی است که بهترین لحظات را برای همراهانش خلق می کند و خاطراتی ماندنی را از خود به یادگار می گذارد.

باید باور داشت که مسیر زندگی کوتاه است و فرصت زیستن اندک، پس تا زنگ پایان به صدا در نیامده با امید به آینده ای که هنوز خلق نشده ،از تمامیت داشته هایت در طول مسیر لذت ببر و زیستن را بدرستی زندگی کن ، زیرا این فرصت دوباره برای شما خلق نخواهد شد.