مدیر توزیع برق مهران: با حمایت و پیگیری مدیرعامل پروژه های برق به زودی به بهره برداری خواهند رسید

به گزارش پایگاه خبری شکرستان عمران ایدی زاده در حاشیه بازدید از روند انجام پروژه های توزیع برق در شهرستان مهران جهت خدمت رسانی به زوار در ایام کنگره بزرگ اربعین در شهرستان مهران گفت: جهت تامین برق ۴۱ دستگاه آبسردکن ۱۸ دستگاه ترانسفورماتور نصب و ۱۴۰۰ متر شبکه فشارضعیف هوایی و نیز ۴۰۰ متر […]

به گزارش پایگاه خبری شکرستان عمران ایدی زاده در حاشیه بازدید از روند انجام پروژه های توزیع برق در شهرستان مهران جهت خدمت رسانی به زوار در ایام کنگره بزرگ اربعین در شهرستان مهران گفت: جهت تامین برق ۴۱ دستگاه آبسردکن ۱۸ دستگاه ترانسفورماتور نصب و ۱۴۰۰ متر شبکه فشارضعیف هوایی و نیز ۴۰۰ متر شبکه فشار متوسط در حال احداث است.

وی با اشاره به نصب سه دستگاه ترانسفورماتور و ۵۰۰ متر شبکه فشار متوسط جهت تامین برق مواکب در شهر مهران افزود: ۴۲۰۰ متر شبکه روشنایی معابر علاوه بر شبکه روشنایی موجود جهت بهبود روشنایی در مسیر پیاده روی زوار احداث خواهد شد.

ایدی زاده با تقدیر از حمایت ها و پیگیری های ناصری مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان در تسریع انجام پروژه های در این شهرستان، تاکید کرد: اعتبارات لازم جذب شده است و پیمانکاران نیز برای تسریع در انجام پروژه ها تمام توان خود را به کار خواهند گرفت.

وی لزوم توسعه سیستم روشنایی معابر در مهران بسیار مهم خواند و بیان کرد: در همین ایام ۱۵۳ پایه بتونی برای ایجاد خطوط تامین برق و نیز ۲۶۳ چراغ روشنایی معابر احداث خواهد شد.

مدیر توزیع برق مهران خاطر نشان کرد: در راستای تامین برق پایدار خط دومداره از پست فوق توزیع مهران تا میدان امام (ره) به طول ۴۲۰۰ متر شبکه فشار متوسط نیز از دیگر پروژه های توزیع برق در این شهرستان است که به زودی به بهره برداری خواهد رسید.