نوجوانان نقش سربازان ومدافعان وطن را در جبهه فرهنگی ایفا می کنند

محمد سبحان حسنی گفت:زبان هنر یک زبان موثر و بسیار جذاب است و شما نوجوانان هنرمند که مسلح به این سلاح هستید،نقش سربازان مدافع وطن را در جبهه فرهنگی و در مقابل دشمنان ایفا می کنید.

به گزارش پایگاه خبری شکرستان ،صبح امروز مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان ایلام با همراهی تعدادی از کارکنان ،مربیان واعضای نوجوان کانون به مناسبت هفته ملی کودک با معاون سیاسی و امنیتی استانداری ایلام دیدار و گفتگو کردند.

در ابتدای این دیدار فاطمه رستگار گزارش کاملی از عملکرد کانون ،تعداد اعضائ،تعداد مراکز ثابت و سیار مستقر در سطح استان و توقعات و نیازهایی کودکان از کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان ایلام ارائه داد.

در ادامه این دیدار محمد سبحان حسنی ضمن تبریک میلاد رسول اکرم (ص) وهفته ملی کودک با عنوان این مطلب که شما نوجوانان هنرمند و با استعداد قطعاً افراد موثری در جامعه هستید، تصریح کرد: شکوفایی استعدادها و پتانسیل نهادینه شده در وجود شما در جهت توسعه و پیشرفت کشور برای ساختن ایرانی قدرتمند نقش خواهد داشت.

معاون سیاسی امنیتی استانداری ایلام با تقدیر از زحمات مدیر کل ،مربیان وکارکنان کانون، در راستای رشد و شکوفایی استعدادها و پرورش ذهن و فکر کودکان ونوجوانان، اضافه کرد: شما عزیزان منتخب که در جشنواره های مختلف حائز رتبه هستید، بخشی از مجموعه نوجوانان موفق در استان و عضو کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان ایلام می باشید.

وی با ابراز خرسندی از حضور نوجوانان هنرمند در استانداری ایلام ،گفت: شما آینده سازان این مملکت هستید و ما بعنوان خادمان مردم  تا آنجا که در توان داشته باشیم ،از شما نوجوانان هنرمند در راستای رسیدن به اهداف متعالیتان، برای ساختن ایرانی آباد حمایت می کنیم.

محمد سبحان حسنی، فهم و مطالعه ،بیانات مقام معظم رهبری در گام دوم انقلاب را برای این قشر حائز اهمیت دانست و گفت: مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب مسیر را برای آینده کشور در حوزه های مختلف مشخص کرده است.

وی افزود: شما نوجوانان فهیم با مطالعه بیانیه گام دوم انقلاب مقام معظم رهبری ،خصوصاً بخشهایی که مرتبط با شما دانش آموزان در حوزه های؛ هنر ،تحقیق ،پژوهش و سبک زندگی است ،می توانید از راهبردهای مقام معظم رهبری در این زمینه ها و تکالیفی که به عهده شما و همه دستگاههای اجرایی گذاشته اند ، استفاده کنید،زیرا آینده این کشور در دستان پرقدرت شما نوجوانان عزیز است.

محمد سبحان حسنی با تأکید بر ضرورت شناخت دشمن که نقش دلسوز را برای مردم  بازی می کنند،تصریح کرد: امروز ،دشمنان جمهوری اسلامی با در دست داشتن رسانه های متعدد و تقبل هزینه های سنگین تبلیغاتی می خواهند جوانان ما را تحت تأثیر خود قرار دهند و نقش دلسوزان مردم را ایفا می کنند،فلذا نوجوانان و جوانان ما باید ،با شناخت و آگاهی دلسوز را از دشمن تشخیص دهند و در جنگ شناختی هوشمندانه عمل کنند.

وی با ذکر این مطلب که دشمن هم اکنون در جهت جذب افراد و بخصوص نوجوانان به زبان هنر مردم را تحت تاثیر قرار میدهد ،افزود: زبان هنر یک زبان موثر وبسیار جذاب است و شما نوجوانان که اکنون مسلح به این زبان زیبا هستید ، نقش سربازان ومدافعان وطن را در این جبهه فرهنگی در تقابل با دشمنان ایفا می کنید.