افتتاح دستگاه C.Arm در بیمارستان شهدای زاگرس ایلام با اعتباری بالغ بر ۵۰ میلیارد ریال

مدیر درمان تامین اجتماعی استان ایلام از افتتاح و بهره برداری دستگاه C.Arm بیمارستان شهدای زاگرس در هشتمین روز از دهه مبارک فجر خبر داد و گفت: در راستای ارائه خدمات مطلوب به بیمه شدگان تامین اجتماعی این دستگاه با اعتباری بالغ بر ۵۰ میلیارد ریال راه اندازی شد.

به گزارش شکرستان ،صبح امروز آئین افتتاح دستگاه سی آرم بیمارستان شهدای زاگرس شهر ایلام با حضور مدیرکل کار و رفاه اجتماعی استان، مدیر درمان تامین اجتماعی و جمعی از کارکنان این مجموعه برگزار شد.

دکتر هادی صبور هدف از راه اندازی این دستگاه را تجهیز اتاق عمل بیمارستان در راستای ارائه خدمات مطلوب و رایگان به بیمه شدگان تامین اجتماعی استان عنوان کرد و گفت: بیمه شدگان تامین اجتماعی و جامعه کارگری پیش از راه‌اندازی این دستگاه به جهت انجام اعمال جراحی به سایر بیمارستان های خصوصی و دولتی در سایر استان ها مراجعه می کردند و متحمل پرداخت هزینه وفرانشیز بودند.

وی افزود: خوشبختانه اکنون تمام جراحی های که نیازمند وجود این دستگاه است به صورت رایگان در بیمارستان زاگرس تامین اجتماعی انجام می شود.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان ایلام با عنوان اینکه در راستای انجام رادیوگرافی و تصویربرداری در لحظه و در حین اعمال جراحی در اتاق عمل از این دستگاه استفاده می گردد،تصریح کرد: برای انجام عمل های جراحی ارتوپدی ،جراحی مغز و اعصاب و غیره..  وجود دستگاه سی آرم ضرورت دارد و با راه اندازی این دستگاه، ضمن ارتقاء کیفیت و خدمات مطلوب به بیماران میزان دقت و سرعت جراحی ها نیز ارتقاء و احتمال بروز خطاهای پزشکی در حد قابل توجهی کاهش می‌ یابد.

از اقدامات مهم دولت سیزدهم تغییر نحوه مالکیت بیمارستان شهدای زاگرس از هیئت مدیره ای به ملکی سازمان تأمین اجتماعی است

در ادامه مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان ایلام با تبریک ایام الله دهه مبارک فجر و تبریک عید مبعث ،اظهار داشت: یکی از اقدامات مهم دولت کار و کرامت در وزارت کار ،تعاون و رفاه اجتماعی و سازمان تامین اجتماعی تغییر نحوه مالکیت بیمارستان شهدای زاگرس از هیئت مدیره ای به ملکی سازمان تأمین اجتماعی است.

«نور الدین الیاسی »تغییر نحوه مالکیت بیمارستان را بسیار حائز اهمیت عنوان کرد و گفت: پیش از این تغییر، پرسنل بیمارستان با مشکلات عدیده ای روبرو بودند و عدم رضایت پرسنل از نحوه پرداخت حقوق و مزایا موثر بر انگیزه ی کار و چگونگی ارائه خدمات مطلوب به بیماران بود.

وی با عنوان این مطلب که بیماران نیز بخاطر نواقص بیمارستان از ارائه خدمات ناراضی و میزان مراجعات بیمار در آن ایام کم بود،اضافه کرد: با رفع مشکل مالکیت بیمارستان، جامعه کارگری با استقبال از این اقدام قدردان زحمات مسئولین مرتبطی هستند که با رایزنی های مستمر این تغییر را ایجاد کردند.

این مسئول با عنوان اینکه قبل از تغییر مالکیت بیمارستان از دغدغه های کارگران اعزام به بیمارستان میلاد تهران جهت مداوا و انجام اعمال جراحی بود ،بیان داشت: با مدیریت صحیح و راه اندازی دستگاه سی آرم همچنین تجهیز آزمایشگاه و رفع بسیاری از نواقص این بیمارستان ،هم اکنون پرسنل و مجموعه کارکنان با تمام توان در راستای ارائه خدمات مطلوب و رایگان به بیماران تلاش می کنند.

وی با قدردانی از مجموعه ی مدیریت درمان تامین اجتماعی، اضافه کرد:  انجام این اقدامات موثر و تلاش‌ های بی وقفه برای بیمه شدگان بخصوص جامعه کارگری بسیار ارزشمند.