حضور سردار جمال شاکرمی مشاور فرمانده کل سپاه در قرارگاه امنیتی امام علی(ع) درجمع دختران و بانوان فاطمی

همزمان با عاشورای حسینی سردار جمال شاکرمی مشاور فرمانده سپاه در قرارگاه امام علی(ع) ، با حضور در جمع زنان و دختران فاطمی پس از عزاداری و بیان مصائب عاشورا به تبیین علل و چرایی وقوع حادثه عاشورا پرداخت و رسالت زینب س را خطیر دانست که با رفتار زینبی خود، قیام حسینی را برای […]

همزمان با عاشورای حسینی سردار جمال شاکرمی مشاور فرمانده سپاه در قرارگاه امام علی(ع) ، با حضور در جمع زنان و دختران فاطمی پس از عزاداری و بیان مصائب عاشورا به تبیین علل و چرایی وقوع حادثه عاشورا پرداخت و رسالت زینب س را خطیر دانست که با رفتار زینبی خود، قیام حسینی را برای همیشه در تاریخ تشربح، تثبیت و تبیین نمود.

سردار شاکرمی در ادامه به ضرورت تداوم حرکت زینبی بانوان ایرانی و ایلامی تاکید و افزود: امروز دشمن فرهنگ دینی ما را نشانه گرفته که بتواند با تضعیف مبانی اعتقادی جامعه بزرگ بانوان ما، فرهنگ عاشورا را از بین ببرد.

وی گفت: حجاب دختران این سرزمین خار چشم دشمن است و استکبار می خواهد با تهاجم فرهنگی، برهنگی و ابتذال غربی را در جامعه زینبی ما رواج دهد که بتواند آرمان عاشورایی جامعه اسلامی ما را از بین ببرد تا بتواند به اهداف خود برسد.

مشاور فرمانده سپاه در قرارگاه امام علی(ع) در پایان گفت: من بعنوان برادر شما در هر جا و جایگاهی خدمتگزار شما هستم و هر جا لازم باشد آماده ایثارگری می باشم.

در پایان جمعی از بانوان و دختران فاطمی ایلام با اهداء تابلو فرشی منقوش به نقش حرم امام حسین و حضرت عباس، از زحمات و حمایت های سردار شاکرمی تقدیر بعمل آوردند