دانش آموز مطالبه گر مدیر کل آموزش و پرورش را به روستای بانقلان کشاند
در پاسخ به نامه ی دانش آموز روستایی مدیر کل آموزش و پرورش استان در دبستان نبوت بانقلان حضور پیدا کرد.
در پاسخ به نامه ی دانش آموز روستایی مدیر کل آموزش و پرورش استان در دبستان نبوت بانقلان حضور پیدا کرد.
به گزارش پایگاه خبری شکرستان مدیر کل آموزش و پرورش استان ایلام با دریافت نامه ای از سوی دانش آموز دبستانی ،روستای بانقلان شخصا با حضور در این مدرسه با این دانش آموز گفتگو کرد و از نزدیک پیگیر مسائل و مشکلات آنها شد.
علی درویش در گفتگو با خبرنگار شکرستان در ایلام گفت : همیشه وجود دانش آموزانی مطالبه گر که دغدغهی درس و مدرسهی خود را دارند برای آموزش و پرورش نه تنها یک نعمت و بلکه یک افتخار بزرگ است ، چرا که تربیت چنین دانش آموزانی هدف اصلی آموزش و پرورش است.
وی با ذکر این مطلب عنوان کرد: مریم کرمی از دانش آموزان دبستان نبوت بانقلان شهرستان ایلام است که با داشتن چنین روحیهای از خروجیهای مطلوب دستگاه تعلیم و تربیت به شمار می رود.
علی درویش افزود: او به واسطهی عضویت در شورای دانش آموزی نیازمندی های آموزشگاه خود را شناسایی کرده، قلم در دستان کوچکش گرفته و با حسی کودکانه تقاضای خود را برای مدیر کل آموزش و پرورش استان نگاشته و در فرصتی مناسب نامه را به او رسانده است.
مدیر کل آموزش و پرورش در این بازدید علاوه بر دیدار با دانش آموز نویسنده ی نامه و تحسین حس مسئولیتشناسی او، با بیان اینکه یکی از ساحت های سند تحول بنیادین، تربیت اجتماعی فراگیران دستگاه تعلیم و تربیت است اقدام این دانش آموز را نمونه ای از رشد و تربیت حس اجتماعی شدن دانش آموزان دانست و افزود: برای احترام به درخواست و نشان دادن مسئولیت متولیان آموزش و پرورش در قبال خواست و نیاز دانش آموزان تصمیم گرفتم که شخصاً با حضور در مدرسه پیگیر درخواست های موجود در این نامه باشم.
به گزارش خبرنگار شکرستان علی درویشی مدیر کل آموزش و پرورش استان با دریافت و مطالعهی نامه ضمن شناسایی دانش آموز و دبستان محل تحصیل وی تصمیم می گیرد شخصاً و به صورت حضوری و سرزده دبستان را بازدید کرده و از نزدیک نیازمندی های آن را بررسی کند.
وی در این بازدید ضمن دیدار با دانش آموز مریم کرمی و گفتگو با او، با عوامل اجرایی دبستان ملاقات و نسبت به پیگیری و رفع نیازهای آنان قول مساعد صادر کرد.
ارسال دیدگاه
مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0