مدیر کل تعاون کار ورفاه اجتماعی استان ایلام :

سبد ۲۲۰ هزارتومانی فجرانه بهمن ماه تا ۱۷ اسفند اعتبار دارد

به گزارش شکرستان به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون کار ورفاه اجتماعی استان ایلام، نورالدین الیاسی مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی ایلام در گفتگو با خبرنگار واحد خبر صدا و سیمای مرکز ایلام گفت : مرحله جدید طرح ملی کالا برگ الکترونیکی تحت عنوان یارانه تشویقی ۲۲۰ هزار تومانی از هفدهم […]

به گزارش شکرستان به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون کار ورفاه اجتماعی استان ایلام، نورالدین الیاسی مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی ایلام در گفتگو با خبرنگار واحد خبر صدا و سیمای مرکز ایلام گفت : مرحله جدید طرح ملی کالا برگ الکترونیکی تحت عنوان یارانه تشویقی ۲۲۰ هزار تومانی از هفدهم بهمن ماه آغاز شده است و تا هفدهم اردیبهشت سال آینده ادامه دارد.

وی در خصوص مهلت استفاده از این یارانه تشویقی اظهار داشت: خانوار های دهک یک تا هفتم درآمدی مشمول طرح یک ماه فرصت دارند که فقط تا ۱۱ قلم کالا شامل مرغ، گوشت منجمد، تخم مرغ، قند، شکر، پنیر، شیر، برنج، ماست، ماکارونی و روغن تا سقف وزنی تعریف شده را از فروشگاه‌های متصل به شبکه طرح ملی کالا برگ خرید کنند.

بر این اساس یارانه تشویقی بهمن ماه تا ۱۷ اسفند اعتبار دارد لذا از مردم عزیز تقاضا می شود برای خرید شتاب زده عمل نکنند و وارد صف طولانی فروشگاهها نشوند.

وی تصریح کرد: در این طرح یک سبد ۱۱ قلمی با قیمت مبنا سال ۱۴۰۱ انتخاب شده و ما به التفاوت قیمت سبد مبنا سال ۱۴۰۱ با قیمت روز ( ۱۴۰۲ ) از محل یارانه جدید دولت دولت تامین می شود. بدین صورت که قیمت روز سبد مشتمل بر ۱۱ قلم ۷۴۳۷۵۰ تومان بوده که خانوارهای مشمول طرح در صورت خرید بسته می بایست قیمت سال ۱۴۰۱ را به مبلغ ۵۲۴۳۰۰ تومان از جیب خود پرداخت نمایند و ما به التفاوت آن تا قیمت روز به مبلغ ۲۲۰۴۵۰ تومان از محل اعتبار جدید دولت تامین می گردد.

الیاسی اظهار داشت: اعتبار ( ۲۲۰ هزار تومانی ) علاوه بر یارانه ۳۰۰ و ۴۰۰ هزار تومانی فعلی بوده و خانوارهای یارانه بگیر بصورت مجزا یارانه نقدی خود را بصورت ماهانه دریافت خواهند نمود.

وی در پایان اعلام کرد: مردم از مراجعه غیر ضروری به ادارات تعاون کار و رفاه اجتماعی خودداری کنند و مرکز تماس ۶۳۶۹ – ۰۲۱ بصورت شبانه روزی پاسخگوی سوالت و اعتراضات مردم عزیز می باشد. همچنین خانوارهای یارانه بگیر می‌توانند با استفاده از طریق کد دستوری #1463* 500* از میزان اعتبار یارانه خود مطلع شوند.