استاندار ایلام در بازدید از طرح تولید کاغذ سنگی چرداول

طرح تولید کاغذ سنگی با ظرفیت سالیانه ۵هزار تن و اعتبار ۴۵۰ میلیارد تومان مصادق در دهه فجر به بهره برداری می رسد+ فیلم

استاندار ایلام گفت: طرح تولید کاغذ سنگی با ظرفیت سالیانه ۵هزار تن و اعتبار ۴۵۰ میلیارد تومان در دهه فجر به بهره برداری می رسد.

به گزارش شکرستان، امروز پنجشنبه ۲ آذرماه، استاندار ایلام از پروژه طرح تولید کاغذ سنگی چرداول بازدید کرد و در جریان پیشرفت فیزیکی این پروژه قرار گرفت.

استاندار ایلام با تبریک هفته بسیج، اظهار داشت: افتتاح طرح ها وپروژه ها به مناسبت این هفته مبارک صورت می گیرد و ما دست تمام بسیجیان سرافراز را که با تفکر ناب خود در تحولات جهان امروز کارایی و اثرگذاری خود را نشان داده و در اعتلای کشور گام برمی دارند، می بوسیم و در این هفته توجه به صنعت و تولید ،حرکت در مسیر گفتمان بسیج است.

حسن بهرام نیا در ادامه این طرح را نخستین پروژه هلدینگ‌های سرمایه‌گذاری در استان ایلام دانست و گفت: این طرح با پیشرفت فیزیکی ۸۳ درصد در دهه فجر امسال مورد بهره‌برداری قرار می گیرد.

وی با عنوان اینکه طرح تولید کاغذ سنگی با ظرفیت سالیانه ۵ هزار تن و ۸۳ درصد پیشرفت فیزیکی در آستانه بهره برداری است، افزود:کل اعتبار طرح تولید کاغذ سنگی ۴۵۰ میلیارد تومان است که از این میزان ۹۰ میلیارد تومان در قالب تسهیلات تبصره ( ۱۸) پرداخت شده است.

وی حمایت از سرمایه‌گذاری و تولید در استان را ضرورت دانست و تصریح کرد: این طرح با اشتغالزایی ۶۰۰ نفر به صورت مستقیم و غیر مستقیم نقشی مهمی در اقتصاد استان دارد.

وی تصریح کرد: این طرح در جلوگیری از قطع درختان بسیار کارساز و موثر است.