معاون اجرایی رئیس جمهور ؛

اهتمام دولت بر تکمیل پروژه های نیمه تمام است

معاون اجرایی رییس جمهور در بازدید از بیمارستان رازی شهر ایلام ،گفت: اهتمام دولت بر تکمیل پروژه های نیمه تمام است.

به گزارش خبرنگار شکرستان، محسن منصوری صبح روز پنجشنبه از پروژه های نیمه تمام شهر ایلام ،با حضور استاندار ایلام، بسطامی نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی ودیگر مسئولین استانی بازدید به عمل آورد .

معاون اجرایی رئیس جمهور در بازدید از بیمارستان رازی شهر ایلام ،اظهار داشت: از مبلغ یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال درخواستی برای تکمیل این پروژه ۲۰۰ میلیارد ریال آن تخصیص یافته و انشاالله بعد از بازگشت به تهران پیگیر ۳۰۰ میلیارد ریال دیگر آن خواهیم بود و رایزنی برای تکمیل این طرح صورت خواهد گرفت.

محسن منصوری افزود: فاز نخست این بیمارستان ۳۷۰ تختخوابی با همت دولت سیزدهم بعد از گذشت ۱۳ سال از شروع احداث پروژه، در طول یکسال گذشته تکمیل و به بهره برداری رسید.

وی تصریح کرد: در حال حاضر در فاز نخست این بیمارستان، ۱۰۰ تختخواب فعال است و رایزنی برای تکمیل دیگر بخش های آن در دست انجام است.

منصوری ،افزود: تکمیل زیرساخت های طرح با حوزه عمرانی سازمان برنامه و بودجه و تجهیز امکانات بر عهده وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و اهتمام دولت نیز بر تکمیل پروژه های نیمه تمام است.

«جاسم محمدی »رییس دانشگاه علوم پزشکی نیز توضیح داد: کلنگ احداث این بیمارستان سال ۸۸ زده شد و تاکنون ۱۰ هزار میلیارد ریال برای آن تخصیص داده شده و برای تکمیل نهایی به یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال دیگر نیاز دارد.

دکتر محمدی خاطر نشان کرد: این بیمارستان دارای بخش های مختلف تخصصی و فوق تخصصی چون سی سی یو، آی سی یو، ان آی سی یو (ویژه نوزادان)، آنژیوگرافی، زنان و زایمان، فیزیوتراپی، اتاق عمل، جراحی زنان و مردان است.

گفتنی است ،معاون اجرایی رئیس جمهور از دانشکده پرستاری دانشگاه علوم پزشکی نیز بازدید کرد.