قابل توجه شهردار ایلام که اخیراً خطاب به دستگاه های تابعه ی خود گفته است هر کسی کم کاری کند برکنار می شود

✍️ شکرستان؛

جمعی از اهالی خيابان پونه واقع در محله ی نوروز آباد «فرودگاه قديم» از فرونشست و تخریب خیابان این محله ی شلوغ و پر تردد که بیش از ۴۰ روز به طول انجامیده است گلایه دارند و با ارسال پیامی به این رسانه گفته اند:  تخریب این خیابان در پی بارش های سیل آسای زمستان و تخریب زیر ساخت ها بوجود آمده است و باعث ایجاد بوی تعفن و مشکلات زیادی برای مردم محله شده است.

این مسئله نه تنها باعث بروز مشکل در تردد خودروها شده بلکه باعث ایجاد نگرانی خانواده ها به جهت عبور کودکانشان از مسیر خیابان نیز شده است، حمله ی سوسک ها، حشرات و بوی تعفن و گنداب نیز از دیگر مشکلات بوجود آمده برای مردم است.

ساکنین این محله ضمن ابراز گلایه از عملکرد شورای شهر ایلام که خود را منتخب و نماینده ی مردم می دانند نیز آورده اند؛ چندین بار جهت رفع این مشکل با اعضاء شورا تماس گرفته و به شهرداری نیز مراجعه و نامه داده ایم اما متأسفانه تا کنون از هیچکدام پاسخی دریافت نکرده و مشکل همچنان باقی است.

طی پیگیری این رسانه از رئیس روابط عمومی شهرداری،احتمالا این پروژه به مناقصه گذاشته شده است.

حال سوال اینجاست؛ مردم در این گرمای شدید با این بوی نامطبوع و تهوع آور که جشن حشرات را با خود همراه کرده است بعد از گذشت چهل روز چگونه تحمل کنند؟

چرا ترمیم و بازسازی خیابان یک محله ی شلوغ و پر تردد باید اینقدر بطول بینجامد که مردم را مجبور به استمداد از رسانه ها کند؟ شهردار چه کسی را مقصر می داند؟ چه کسی کم کاری کرده است؟ حال باید چه کسی برکنار شود؟ آیا باید منتظر بازسازی این محله باشیم یا برکناری مسببین؟