مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس استان ایلام با مهندس نبی پور مدیر مخابرات منطقه ایلام دیدار کرد

به گزارش شکرستان به نقل از روابط عمومی مخابرات منطقه ایلام در آستانه فرا رسیدن هفته دفاع مقدس سرهنگ فولادی و هیات همراه به منظور هماهنگی جهت اجرای برنامه‌های دفاع مقدس با مهندس نبی پور مدیر مخابرات منطقه ایلام دیدار نمودند. مهندس نبی پور ضمن خوش آمد گویی به مدیرکل محترم حفظ آثار دفاع مقدس […]

به گزارش شکرستان به نقل از روابط عمومی مخابرات منطقه ایلام در آستانه فرا رسیدن هفته دفاع مقدس سرهنگ فولادی و هیات همراه به منظور هماهنگی جهت اجرای برنامه‌های دفاع مقدس با مهندس نبی پور مدیر مخابرات منطقه ایلام دیدار نمودند.

مهندس نبی پور ضمن خوش آمد گویی به مدیرکل محترم حفظ آثار دفاع مقدس استان ایلام و هیات همراه از آمادگی مخابرات منطقه ایلام جهت همکاری در اجرای برنامه‌های پیش رو در هفته دفاع مقدس سخن گفت و بیان کرد مدیران و کارکنان مخابرات وظیفه خود می‌دانند که با جان و دل خدمتگذار صدیق انقلاب بوده و نقش خود را حفظ و استمرار ارزش‌های دوران دفاع مقدس ایفا نمایند.

در این دیدار که در محل دفتر مدیر مخابرات منطقه ایلام صورت پذیرفت؛

سرهنگ فولادی بیان داشت، پوشش ارتباطی مناسب و تامین ارتباطات پایدار مخابراتی نقش بسزایی در حفظ امنیت و توسعه کشور و استان دارد و از نقش مهم مدیر مخابرات منطقه ایلام و کارکنان این مجموعه در راستای اجرای برنامه‌های مربوط به دفاع مقدس قدردانی نمود.