سی امین مانور مدیریت بحران و پدافند غیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان ایلام برگزار شد

سی امین مانور مدیریت بحران و پدافند غیرعامل صنعت برق استان ایلام با حضور مدیرکل پدافند غیر عامل استانداری و مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان ایلام برگزار شد.

به گزارش شکرستان ، مدیرکل دفتر پدافند غیر عامل استانداری ایلام ضمن تقدیر از برگزاری مانورهای جهادی شرکت توزیع نیروی برق استان، گفت: آمادگی در مواقع بحران از ویژگی های یک سازمان پیشرو است و مقابله و پاسخ به موقع و مؤثر در شرایط بحرانی، تداوم فعالیت های ضروری و حفاظت از دارائی های سازمان را تضمین می کند.

منصوریان برگزاری سی مرحله مانور جهادی مدیریت بحران و پدافند غیر عامل و دو مرحله مانور سطح سه را در مجموعه شرکت برق، از اهتمام این سازمان به مقوله پدافند غیر عامل دانست.

در ادامه مدیرعامل شرکت برق استان ایلام نیز گفت: این مانور با هدف ارتقاء آمادگی در مقابله با حوادث غیرمترقبه، شناسایی نقاط ضعف و قوت و به استعداد ۸۰ نفر از نیروهای عملیاتی و اداری و ۲۰ خودرو سبک و سنگین شرکت برگزار شد.

ولی الله ناصری افزود: در راستای پاسخ به موقع و متناسب به تهدیدات و مخاطرات احتمالی در مقابله با حوادث غیر مترقبه تا کنون سی مانور جهادی در این شرکت طراحی و اجرا شده است.

وی با اشاره به اینکه سناریو اصلی مانور امروز از دست دادن بخشی از فیدرهای برق رسانی و نحوه مقابله با این پدیده بود، خاطر نشان کرد: نیروهای عملیاتی این شرکت در کمتر از ۶ ساعت موفق به تعویض مقره های فیدر فشار متوسط، شاخه زنی درختان در حریم شبکه و استحکام سازی مکانیکی خطوط شدند.

لازم به ذکر است مانور مدیریت بحران و پدافند غیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان، روز یکشنبه مورخ 22 مهرماه، از شهر ایلام آغاز و تا بعد از شهر جعفرآباد میشخاص ادامه داشت.